Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

ٹیکنا لوجی

99 فیصد جراثیم ختم کرنے والا حیرت انگیز نظام

WebDesk 2

Published

on

machine

ہوا کو وائرسوں، بیکٹیریا اور دیگر جراثیم سے پاک کرنے والا یہ نظام غیر حرارتی (نان تھرمل) پلازما پر مشتمل ہے جسے یونیورسٹی آف مشی گن کے ماحولیاتی انجینئر کرِسٹا وِگِنٹن نے اور ان کے ساتھیوں نے بنایا ہے۔ اگر اسے مختصر کردیا جائے تو ایک صدی پرانے چہرے کے ماسک کو تبدیل کرکے اس کی جگہ انتہائی مؤثر جراثیم کش آلہ بنایا جاسکے گا۔

اس فلٹر کو ایسا شعلہ قرار دے سکتے ہیں جس میں حرارت نہ ہو کیونکہ پلازما عموماً بہت گرم ہوتے ہیں اور اسے بنانے کے لیے برقناطیسی (الیکٹرو میگنیٹک) ری ایکٹر بنایا گیا ہے۔ اس کے اندر خالص آکسیجن داخل کی جاتی ہے جو برقِ سکونی (اسٹیٹک الیکٹریسٹی) جیسا اثر پیدا کرتی ہے۔ اس میں سے گزرنے والی ہوا جلد ہی چارج یعنی آئیونائزڈ ہوجاتی ہے۔ دیکھنے میں یہ آلہ ایک سادہ پائپ کی طرح دکھائی دیتا ہے۔

پائپ کے اندر شیشے کی باریک باریک گولیاں ہیں اور جیسے ہی بجلی اس میں سے گزرتی ہے اور الیکٹرون ایٹموں سے نکل کر دہکنے لگتے ہیں۔ آخر کار اس میں اوزون گیس بننے لگتی ہے جو جراثیم کو مارنے کے لیے انتہائی اہم تصور کی جاتی ہے۔ صرف چند سیکنڈ میں ہی اس میں سے گزرنے والا ہر جرثومہ ناکارہ ہوجاتا ہے۔

تجرباتی طور پر جب پائپ سے آلودہ ہوا گزاری گئی تو صرف 10 سیکنڈ میں 97 فیصد ای کولائی بیکٹیریا ختم ہوگئے۔ اگلے مرحلے پر اس نے وائرس کو بھی ایسے ہی تباہ کردیا اور یہ کام ایک سیکنڈ کے ایک چوتھائی وقفے میں ہوگیا۔ اس طریقِہ کار میں ہوا میں اڑتے پھرتے بیماری والے خرد نامیے، ریڈیکلز (غیرمستحکم ایٹموں) کے ذریعے تباہ ہوجاتے ہیں اور وائرس کسی کو بیمار کرنے کی افادیت کھو دیتے ہیں۔

آپ ویڈیو میں دیکھ سکتے ہیں کہ خنزیروں کے ایک فارم میں پھیلنے والی بیماری کے جراثیم کو اس نظام سے صاف کیا گیا ہے اور جراثیم کو منٹوں میں تباہ کیا گیا ہے۔ اگلے مرحلے میں اس نظام کو مزید مختصر کرکے عام آدمی کے استعمال کے قابل بنایا جاسکے گا۔

ٹیکنا لوجی

واٹس ایپ میں بہت جلد متعارف کرائے جانے والے بہترین فیچرز

WebDesk 2

Published

on

apps

واٹس ایپ دنیا کی مقبول ترین میسجنگ اپلیکشن ہے جس میں ہر سال ہی متعدد نئے فیچرز سامنے آتے ہیں۔

دنیا میں سب سے زیادہ استعمال ہونے والی میسجنگ اپلیکشن ہونے کی وجہ سے واٹس ایپ میں ہر چند ہفتے میں نئے فیچرز متعارف ہوتے رہتے ہیں۔

اس وقت بھی کمپنی کی جانب سے متعدد فیچرز کی آزمائش بیٹا ورژن میں ہورہی ہے۔

اکاﺅنٹ کو دوسروں کے ہاتھوں میں جانے سے روکنے، آڈیو فائلز اور ایسے ہی دیگر متعدد فیچرز، جو اس وقت واٹس ایپ میں دستیاب نہیں۔

ویسے تو آپ نئے فیچرز کو سب سے پہلے واٹس ایپ بیٹا پر سائن اپ ہوکر حاصل کرسکتے ہیں مگر اس میں بگز اور ایپ کریش کا سامنا بھی ہوتا ہے۔

آئندہ چند ماہ میں واٹس ایپ میں متعارف کرائے جانے والے فیچرز درج ذیل ہیں۔

چیٹ کو زیادہ محفوظ بنانا

آئی فون صارفین کے لیے تو یہ فیچر پہلے ہی دستیاب ہے مگر اب اینڈرائیڈ صارفین کے لیے بھی بیٹا ورژن میں اس کی آزمائش ہورہی ہے۔ اس فیچر کی بدولت صارفین ایپ میں سیکیورٹی مزید بڑھ جائے گی اور صرف وہ ہی اپنی طے کردہ سیٹنگز کے مطابق ایپ کو اوپن کرسکیں گے۔ اس فیچر کو ان ایبل کرنے کے بعد اس ایپ کو فنگرپرنٹ کی بدولت ہی اوپن کرنا ممکن ہوگا۔

اسکرین شاٹ لینا بلاک ہونا

اسے واٹس ایپ میں آنے والی چند بڑی تبدیلیوں میں سے ایک قرار دیا جاسکتا ہے، اس فیچر کے بعد صارفین کو چیٹ کے اسکرین شاٹ لینے سے اس وقت بلاک کردیا جائے گا جب وہ فنگرپرنٹ کی تصدیق کا آپشن ان ایبل کریں گے، یہ فیچر اس وقت بیٹا ورژن میں موجود ہے۔

کونسا صارف زیادہ فارورڈ میسج کرتا ہے

واٹس ایپ کی جانب سے ایک اور فیچر پر بھی کام ہورہا ہے جس کے تحت گروپس استعمال کرنے والوں کو آگاہ کیا جائے گا کہ کونسا صارف اکثر پیغامات فارورڈ کرتا ہے، صارفین اس فیچر کی بدولت ی بھی جان سکیں گے کہ کسی میسج کو کتنی بار فارورڈ کیا جاچکا ہے، یہ فیچر بھی فی الحال بیٹا ورژن میں نظر آیا ہے۔

ڈارک موڈ

ڈارک موڈ وہ فیچر ہے جس کا صارفین کو شدت سے انتظار ہے، یہ فیچر بیٹا ورژن 2.19.87 میں دیکھا گیا تھا مگر فی الحال وہاں موجود نہیں، مگر کمپنی گزشتہ سال وعدہ کرچکی ہے کہ صارفین کے لیے اسے بہت جلد متعارف کرایا جائے گا۔

آڈیو میسجز خودکار پلے ہونا

واٹس ایپ کی جانب سے بہت جلد صارفین کے لیے ایک بڑی سہولت وائس میسجز مسلسل پلے کرنے کی شکل میں فراہم کی جارہی ہے، یعنی صارفین کو ہر میسج پر بار بار پلے بٹن دبانے کی ضرورت نہیں رہے گی بلکہ ایک کے بعد دوسرا میسج خودکار طور پر پلے ہوجائے گا۔

ویڈیو ایپ بند ہونے پر بھی چلتے رہنا

جی ہاں واٹس ایپ کے بیٹا ورژن میں ایک ایسا فیچر بھی دیکھنے میں آیا جس کی بدولت صارفین یوٹیوب، فیس بک، انسٹاگرام اور دیگر سائٹس کی ویڈیو اس وقت بھی پلے ہوتی رہیں گی جب اسے بند کیے بغیر چیٹ ونڈو سے باہر نکل جائیں بلکہ کسی دوسری ایپ میں چلے جانے پر بھی ویڈیو چلتی رہتی ہیں۔

لنکس اوپن کرنے میں آسانی

واٹس ایپ کی جانب سے ان ایپ براﺅزر پر بھی کام ہورہا ہے جو کسی ویب لنک کو اوپن کرنے میں صارفین کو مدد دے گا۔ یہ براﺅزر یہ بھی دیکھے گا کہ کوئی پیج محفوظ ہے یا نہیں۔

چیٹ چھپانا اب آسان ہوگا

واٹس ایپ کی جانب سے ایک ایسے آپشن پر بھی کام ہورہا ہے جو صارفین کو یہ اختیار دے گا کہ آرکائیو میں ڈال دی جانے والی چیٹ پر کوئی نیا میسج ان کو نظر آئے یا نہیں، اس وقت کسی چیٹ کو آرکائیو میں ڈالنے کے بعد نئے میسج آنے پر وہ خودکار طور پر مین ونڈو پر نظر آنے لگتی ہے۔

جعلی تصویر پکڑنے میں مدد دینا

اس فیچر سے صارفین کسی چیٹ پر ملنے والی تصویر کے بارے میں انٹرنیٹ پر سرچ چیٹ ونڈو کے اندر رہتے ہوئے کرسکیں گے، اس سے انہیں جاننے میں مدد ملے گی کہ تصویر اصلی ہے یا نہیں۔

اسٹیکرز اور ایموجیز پہلے سے بہتر

واٹس ایپ کی جانب سے بہت جلد موجود ایموجیز اسٹیکر کو بدل دیا جائے گا اور اس کی جگہ کی بورڈ میں نظر آنے والے ایموجیز لے لیں گے۔ اسی طرح اینیمیٹڈ اسٹیکر بھی بہت جلد واٹس ایپ میں نظر آئیں گے جن کو موجودہ اسٹیکرز پیک کا حصہ بنایا جائے گا۔

Continue Reading

ٹیکنا لوجی

اسکرین شارٹ بند، فنگرپرنٹس کے بغیر رسائی ناممکن

WebDesk 2

Published

on

features

 پیغام رسانی کی سب سے بڑی موبائل اپیلیکشن واٹس ایپ نے سیکیورٹی کا نیا فیچر متعارف کرادیا جس کے بعد کوئی بھی دوسرا شخص، صارف کے اکاؤنٹ تک رسائی اوراُس کے پیغامات کے اسکرین شارٹ نہیں لے سکے گا۔

تفصیلات کے مطابق واٹس ایپ کی جانب سے منفرد سیکیورٹی فیچر بیٹا ورژن استعمال کرنے والے صارفین کے لیے متعارف کرایا گیا، جس کے تحت اب سیکیورٹی آپشن میں جاکر صارف کو چیک لگانا ہوگا تو اُس کی چیٹ یا بھیجی جانے والی ویڈیوز اور فیچر کا کوئی بھی اسکرین شارٹ نہیں لے سکے گا۔

کمپنی کی جانب سے بتایا گیا ہے کہ اگر کوئی دوست اسکرین شارٹ لے گا تو اُس کا نام صارف کے پاس ظاہر ہونے لگے گا، جس کے بعد وہ مرضی کے مطابق اُسے بلاک کرسکے گا۔

واٹس ایپ کا متذکرہ فیچر بیٹا ورژن کی نئی اپ ڈیٹ 2.19.106 میں متعارف کرایا گیا، ساتھ میں ایموجی اور فنگر پرنٹ لاک کا فیچر کو بھی اس اپ ڈیٹ کا حصہ بنایا گیا ہے۔

واٹس ایپ کا فنگر پرنٹ فیچر دراصل بائیومیٹرک کی طرح ہے یعنی صارف کو اپنی انگلی کے پرنٹ محفوظ کرانے ہوں گے جس کے بعد چیٹ تک کوئی بھی رسائی حاصل نہیں کرسکے گا۔

اس فیچر کو اینڈرائیڈ فون میں موجود فنگر پرنٹ والے سیٹ میں ہی استعمال کیا جاسکے گا اسی طرح آئی فون کی بھی اُن ہی ڈیوائسز میں یہ سہولت دستیاب ہوگی جن میں کمپنی کی جانب سے سیکیورٹی کی سہولت فراہم کی گئی ہوگی۔

بیٹا ورژن استعمال کرنے والے صارفین اسکرین شارٹ اور فنگر پرنٹ فیچر کو استعمال کرنا چاہتے ہیں تو وہ واٹس ایپ سیٹنگز میں جاکر اکاؤنٹ کے مینیو پر جائیں پھر پرائیوسی میں جاکر اسے کھول دیں۔ انتظامیہ کی جانب سے متنبہ کیا گیا ہے کہ اگر چار سے زائد بار غلط فنگر پرنٹ استعمال کیا گیا تو واٹس ایپ کچھ دیر کے لیے بند ہوجائے گا۔

Continue Reading

ٹیکنا لوجی

برفباری سے بجلی بنانے والا انقلابی آلہ تیار

WebDesk 2

Published

on

orgon



ٹیکنالوجی کی دنیا میں اپنی نوعیت کا پہلا واقعہ رونما ہوا ہے مصر کے ایک سائنسداں ڈاکٹر ماہر القادی نے ایک ایسی تکنیک وضع کی ہے جس کی بدولت اب برفباری سے بھی بجلی تیار کی جاسکتی ہے.

اس میں ٹرائبوالیکٹرک کا سادہ اصول کارفرما ہے یعنی جب دو مختلف مادے (مٹیریل) آپس میں ملتے ہیں تو چارج پیدا ہوتا ہے۔ اسے بنانے والے ماہرین کہتے ہیں کہ برفباری کے ذرات میں قدرتی طور پر مثبت برقی چارج ہوتا ہے۔

’ برف پر پہلے سے ہی چارج ہوتا ہے تو کیوں نہ اسے مخالف چارج والے سے ملایا جائے تاکہ بجلی اخذ کی جاسکے؟ یونیورسٹی آف کیلیفورنیا لاس اینجلس کے کیمیاداں ماہرالقادی نے کہا جو نینوٹیک انرجی کمپنی کے سی ٹی او بھی ہیں۔ وہ کہتے ہیں کہ اس سے پہلے اس ٹیکنالوجی پر کبھی غور نہیں کیا گیا۔

اگرچہ اب تک بہت سارے ایسے ٹرائبوالیکٹرک نینوجنریٹر( ٹی ای این جی) تیار ہوچکے ہیں جو بارش کے قطروں، ہلکی حرکت، ٹائروں کی رگڑ اور خاص بورڈ پر چہل قدمی سے بھی بجلی بناسکتے ہیں۔ تحقیقی ٹیم کے دوسرے رکن رچرڈ کینر نے کہا کہ جب ایک مٹیریل کے الیکٹرون اتر کر دوسرے مٹیریل پر جاتے ہیں تو اس عمل کو برق سکونی (اسٹیٹک الیکٹرسٹی) کہا جاتا ہے۔

ماہرالقادی نے بتایا کہ انہوں نے بہت سے مادے آزمائے جن میں سلیکون سے بنے نینوجنریٹرنے سب سے بہتر کام دکھایا ہے۔ انہوں نے تھری ڈی پرنٹنگ سے الیکٹروڈ تیار کئے ہیں اور انہیں خاص قسم کے جوتوں کے نیچے لگایا ہے مگران سے بجلی کی بہت معمولی مقدار ہی حاصل ہوئی ہے۔ تاہم ٹی ای این جی میں شمسی پینل لگا کر اس کمی کو دور کیا جاسکتا ہے۔

ڈاکٹر ماہر اور دیگر کہتے ہیں کہ کرہ ارض پر چار کروڑ 60 لاکھ مربع کلومیٹر کے رقبے پر برف پڑتی ہے اور اس طرح بہت بڑے پیمانے پر بجلی بنائی جاسکتی ہے۔ تاہم ایک فرد ضرور اس قابل ہوجائے گا کہ وہ برف پر چلتا یا پھسلتا جائے تو اپنے فون اور دیگر دستی آلات کے لیے بجلی تیار کرسکے۔

اس کے علاوہ برف سے بجلی بنانے والے ٹی ای این جی سے موسمیاتی اسٹیشن اور دیگر آلات کو بجلی فراہم کرنا ممکن ہوگی اور اس کے لیے بیرونی ذرائع سے بجلی دینے کی ضرورت نہ ہوگی۔ یہ تفصیلات نینو انرجی میں شائع ہوئی ہے۔

Continue Reading
Correspondent Required at Khouj News
Advertisement
انٹرنیشنل4 گھنٹے ago

عالمی منڈی میں خام تیل کی قیمتوں میں اضافہ

پاکستان4 گھنٹے ago

سندھ کارڈ جائیداد بچانے کے لیے کھیلا جارہا ہے: فردوس عاشق

پاکستان4 گھنٹے ago

ننھی نشوہ آہوں اور سسکیوں میں سپرد خاک

کھیل4 گھنٹے ago

پاکستان کرکٹ ٹیم کا سلوگن مقبول ہونے لگا

پاکستان4 گھنٹے ago

سینیٹر سراج الحق کا سری لنکن سفارت خانے کا دورہ، دھماکوں پر تعزیت

Rana Sana ullah
پاکستان5 گھنٹے ago

بجٹ پاس نہ ہوا تو حکومت ختم ہوجائیگی: رانا ثناءاللہ

پاکستان5 گھنٹے ago

وفاق نے مسلم لیگ ن کے دور میں معیشت کی بہتری کا اعتراف کر لیا

پاکستان5 گھنٹے ago

چینی سفیر نے اسد عمر کو ’دیانت دار‘ کا لقب دے دیا

انٹرنیشنل5 گھنٹے ago

سعودی قونصلیٹ کا ای ویزا جاری کرنیکا اعلان

انٹرنیشنل5 گھنٹے ago

نوجوت سنگھ سدھو پرانتخابی مہم چلانے پر پابندی عائد

پاکستان5 گھنٹے ago

پولیو ویکسین کے خلاف تمام افواہیں سازش کا حصہ ہیں:شوکت یوسفزئی

انٹرنیشنل5 گھنٹے ago

مودی کا بیان افسوسناک اور غیرذمہ دارانہ ہے،ترجمان دفتر خارجہ

انٹرنیشنل5 گھنٹے ago

سعودی عرب کا سوڈان کو امداد دینے کا اعلان

پاکستان5 گھنٹے ago

بلاول نے پارلیمنٹ پر خودکش حملہ کیا ہے:مشیر اطلاعات فردوس عاشق

پاکستان6 گھنٹے ago

عمران خان کی ایرانی سپریم لیڈر سے اہم ملاقات

انسٹاگرام11 گھنٹے ago

ایمان علی کی چھوٹی بہن نے لو میرج کرلی (Exclusive)

justice faiz
پاکستان16 گھنٹے ago

جسٹس قاضی فائز عیسی کے حق میں قرار داد منظور

hamza shahbaz
پاکستان16 گھنٹے ago

نیب نے حمزہ شہباز کی طلبی کا نوٹس منسوخ کردیا

انسٹاگرام14 گھنٹے ago

پانچ ڈرامے ایک ساتھ۔ ،اشعر اصغر کا منفرد ریکارڈ

شوبز14 گھنٹے ago

پہلی قسط کل نشر کی جائے گی

nawaz sharif
پاکستان16 گھنٹے ago

نوازشریف نے کل کی حاضری سے استثنیٰ مانگ لیا

انسٹاگرام11 گھنٹے ago

ماں کے نام اہم پیغام

شوبز13 گھنٹے ago

ہمیشہ کے لئے راستے الگ

ch sarwar,imran khan
پاکستان11 گھنٹے ago

وزیراعظم اورگورنرپنجاب کل ملاقات کرینگے

china
پاکستان15 گھنٹے ago

چین کا پاکستان کو دئیے قرض پراہم اعلان

انسٹاگرام13 گھنٹے ago

خود کشی بارے وضاحت سامنے آگئی

arif alvi
پاکستان16 گھنٹے ago

صدرنے 4 کروڑ سے زائد کے تحائف کہاں دئیے،پتا چل گیا

انسٹاگرام12 گھنٹے ago

’چھلاوہ‘ کا پہلا ٹریلر جاری

ch sarwar
پاکستان18 گھنٹے ago

گورنرپنجاب سیاسی محاذ پرمتحرک، اہم ملاقاتیں جاری

hamza,buzdaar
پاکستان17 گھنٹے ago

پنجاب میں سیاسی دنگل کی تیاریاں زورپکڑ گئیں

ویڈیو9 گھنٹے ago

ہالی ووڈ فلم "دی پروفیسر”کا نیا ٹریلر جاری

ویڈیو10 گھنٹے ago

سلمان خان کی نئی فلم” بھارت” کا ٹریلر منظرعام پر

game
ویڈیو14 گھنٹے ago

ویڈیو گیم’مورٹل کومبیٹ11‘کافائنل ٹریلرریلیز

hoobs and shaw
ویڈیو1 دن ago

فلم ہابس اینڈ شا کا نیا ٹریلرجاری

burh khalifa
ویڈیو2 دن ago

برج الخلیفہ پرشاندارمیوزیکل فاؤنٹین شو

lucy iin the sky
ویڈیو2 دن ago

فلم ’لوسی ان دی اسکائی‘کا نیا ٹریلرجاری

ویڈیو3 دن ago

تھرلر فلم "چائلڈز پلے”کا نیا ٹریلر جاری

ویڈیو4 دن ago

ڈرامہ فلم "وی ہیو آلویز لیوڈ ان دی کاسل "کاپہلا ٹریلر جاری

x man dark
ویڈیو4 دن ago

فلم ’ایکس مین ۔ ڈارک فینکس‘ کا نیا ٹریلر جاری

dog tools
ٹیکنا لوجی5 دن ago

روبوٹ کتوں کا بڑے ٹرک کوکھینچنے کا مظاہرہ

toy story 4
ویڈیو6 دن ago

فلم "ٹوائے اسٹوری 4 "کی نئی جھلکیاں

ویڈیو6 دن ago

ہالی ووڈ فلم” دی پرفیکشن” کاپہلا ٹریلر جاری

mahira khan
شوبز6 دن ago

’پرے ہٹ‘ کہنے کی ماہرہ خان کی ویڈیو وائرل

g o t 4
شوبز6 دن ago

’گیم آف تھرونز‘ کے آخری سیزن کی قسط کا ریکارڈ

avengers
ویڈیو7 دن ago

ایکشن فلم”ایونجرز: اینڈ گیم” کی نئی جھلکیاں

مقبول خبریں