Connect with us

ٹیکنا لوجی

چاند پر پھول کھلانے کا منصوبہ

Published

on

چین کی چونکنگ یونیورسٹی میں جاری ایک سائنس کانفرنس کے دوران چینی ماہرین نے انکشاف کیا ہے کہ انہوں نے چاند پر پھول کھلانے اور ریشم کے کیڑوں کی افزائش کےلیے ایک خصوصی تجربہ گاہ تیار کرلی ہے جو اس سال کے اختتام تک چاند پر پہنچا دی جائے گی۔ چین کی سرکاری خبر رساں ایجنسی کے مطابق، یہ ننھی سی تجربہ گاہ سافٹ ڈرنک کی ایک لیٹر والی بوتل جیسی ہے اور اسے ’’لیونر منی بایواسفیئر‘‘ کا نام دیا گیا ہے۔ 18 سینٹی میٹر لمبی اور 16 سینٹی میٹر چوڑی اس تجربہ گاہ کا حجم 0.8 لیٹر ہے جبکہ یہ 3 کلوگرام وزنی ہے۔ اس میں ایلومینم بھرتوں (ایلوئیز) پر مشتمل خصوصی مادّے استعمال کیے گئے ہیں جبکہ یہ چین کی 28 جامعات میں تحقیقی تعاون و اشتراک سے تیار کی گئی ہے۔
اپنی مختصر جسامت کے باوجود لیونر منی بایواسفیئر میں پانی، ہوا اور تمام ضروری غذائی اجزاء بھی موجود ہوں گے جبکہ ساتھ ہی ساتھ اس کے اندر ایک ٹرے میں پھولدار پودے ’’ارابیڈوپسس‘‘ (arabidopsis) اور آلو کے بیجوں کے علاوہ ریشم کے کیڑے کے انڈے بھی رکھے جائیں گے۔ لیونر منی بایواسفیئر کو چین کے خودکار خلائی جہاز ’’چانگی فور‘‘ (Chang’e-4) میں رکھ کر چاند کے اس حصے پر اُتارا جائے گا جو ہمیشہ زمین سے مخالف سمت میں رہتا ہے اور زمین سے کبھی دکھائی نہیں دیتا۔
تجربہ گاہ کے اندر ہی مواصلاتی آلات سے لیس ایک مختصر لیکن طاقتور اور حساس کیمرا بھی نصب ہوگا جو بیجوں کے پھوٹ کر پودے بننے اور ریشم کے کیڑوں کی افزائش کے سارے مناظر خلاء میں موجود سیارچے (آربٹر) کو براہِ راست بھیجے گا جو انہیں زمینی تجربہ گاہ تک نشر کردے گا۔ اس طرح چینی ماہرین اپنے تجربے کی لمحہ بہ لمحہ تفصیلات سے آگاہ ہوتے رہیں گے۔ اب تک امریکی، روسی اور چینی خلائی اسٹیشنوں میں مختلف پودے اور فصلیں اگانے کے کامیاب تجربات کیے جاچکے ہیں لیکن یہ پہلا موقعہ ہوگا جب چاند پر پھول کھلانے اور ریشم کے کیڑوں کی افزائش کے تجربات کیے جائیں گے۔
لیونر منی بایواسفیئر کے چیف ڈائریکٹر لیو ہینلونگ نے بتایا کہ زمین کے برعکس چاند پر کوئی کرہ ہوائی موجود نہیں اس لیے وہاں کا درجہ حرارت بڑی تیزی سے تبدیل ہوتا ہے جو منفی 100 ڈگری سینٹی گریڈ سے لے کر 100 ڈگری سینٹی گریڈ سے بھی زیادہ پر پہنچ سکتا ہے۔ ان حالات میں اس مختصر سی تجربہ گاہ کا اندرونی درجہ حرارت 1 سے 30 ڈگری سینٹی گریڈ تک رکھنے کے علاوہ نمی اور غذائی اجزاء کا درست تناسب قائم رکھنا بھی بہت بڑا چیلنج ہوگا۔

Advertisement

ٹیکنا لوجی

چین کی چھوٹی کاروں کی فروخت عروج پر

Rashid Saeed

Published

on

small car of china

چین کا ٹیکنالوجی میں ایک اور کارنامہ، چھوٹی الیکٹرک کاروں کی مانگ بڑھنے سے فروخت میں اضافہ، کار کی قیمت ایک ہزار ڈالر۔


تفصیلات کے مطابق چین چھوٹی کاروں کی بڑی مارکیٹ بن گیا، جہاں کم رفتار والی الیکٹرک کاروں کی فروخت میں اضافہ ہوگیا ہے، کار کی کم سے کم قیمت ایک ہزار ڈالر ہے۔

ٹریفک میں پھنس کر کھٹ پٹ، بڑی بڑی لگژری گاڑیوں کی جھنجھٹ، سب چھوڑیے، چھوٹی چھوٹی الیکٹرک گاڑیوں میں سفر کیجئے۔

چین میں مختصر فاصلے کے لیے چھوٹے سائز کی گاڑیوں کا استعمال بڑھنے لگا، انتہائی کم قیمت اور باسہولت الیکٹرک گاڑیاں گھریلو خواتین سے لے کر پروفیشنلز میں بھی مقبول ہیں۔

ان گاڑیوں کو ناصرف ٹریفک جام میں پھنسنے کے بعد باآسانی نکالا جا سکتا ہے بلکہ چھوٹی گلیوں میں بھی انہیں آسانی سے دوڑایا جا سکتا ہے۔

Continue Reading

ٹیکنا لوجی

خلائی روبوٹ گاڑیوں ”ریوگو “سیارچے پراتر گئیں

Zeeshan Ali

Published

on

robot cars in siarchy

ٹوکیو: جاپان کی روبوٹ خلائی گاڑیاں تین سال تک مسلسل سفر کرنے کے بعد رواں برس جون میں سیارچے ’ریوگو‘ پر اتر گئی تھیں اور اب سیارچے پر حرکت کر رہی ہیں اور وہاں سے تصاویر بھیج کر خلائی سائنس میں ایک نئی تاریخ رقم کر رہی ہیں۔

بین الاقوامی خبر رساں ادارے کے مطابق جاپان نے تین سال قبل سیارچے ریوگو کی جانب جہاز ہایابوسا-2 بھیجا تھا جو رواں برس جون میں ایک کلومیٹر چوڑے سیارچے کے مدار تک پہنچنے میں کامیاب ہو گیا۔ اب جہاز میں موجود روبوٹ گاڑیوں نے اپنے کام کا ا?غاز کردیا ہے۔

ایک کلو وزنی روبوٹ گاڑیاں وائیڈ اینگل اسٹیریو کیمرے اور درجہ حرارت ناپنے کے لیے ایک خصوصی سینسر سے لیس ہیں۔ وائیڈ اینگل اسٹیریو کیمرے کی مدد سے ہی تصاویر لی جا رہی ہیں۔ ان تصاویر کو مطالعے کے لیے زمین پر موجود خلائی اسٹیشن بھیجا جا رہا ہے جب کہ سینسر کی مدد سے سیارچے کی سطح کا درجہ حرارت ناپنے میں مدد ملے گی۔

یہ روبوٹ گاڑیاں موٹروں کی مدد سے سیارچے کی سطح پر حرکت کر سکتی ہیں۔ سیارچے ریوگو کی کششِ ثقل انتہائی کم ہے اس لیے روبوٹ میں نصب موٹرز خلائی گاڑیوں کے چلنے پھرنے کے لیے مددگار ثابت ہوں گی۔

اگلے ماہ 3 اکتوبر کو ہایابوسا-2 خلائی جہاز خود سیارچے کی سطح پر اتر کر مٹی اور پتھروں کے نمونے حاصل کرے گا جس کے بعد سائنس دان سیارچے کی سطح میں سوراخ کر کے نچلی سطح سے بھی نمونے حاصل کریں گے۔

جاپانی خلائی ادارے کے محققین کا کہنا ہے کہ نظام شمسی کے ابتدائی اور ارتقائی حالات سے آگاہی اور زمین کی تشکیل کے بارے میں معلومات حاصل کرنے کے لیے ’ریوگو سیارچہ‘ بہترین جگہ ہے۔ ہر سیارچے کی طرح یہ بھی نظام شمسی کی ایک باقیات ہے جو 4 ارب 60 کروڑ سال پہلے سیاروں اور سورج کے بننے میں کام نہ آ سکا تھا۔

واضح رہے کہ پہلی بار کسی سیارچے میں تحقیقی خلائی گاڑیاں اتاری گئی ہیں۔ اس سے قبل دمدار ستارے پر بھی طبع آزمائی کی جا چکی ہے۔ خلائی جہاز ہایوبوسا-2 تحقیقی مشن کی تکمیل کے بعد 2020 میں زمین پر واپس آئے گا۔

Continue Reading

ٹیکنا لوجی

یوٹیوب نے مخصوص کیٹیگریز متعارف کروا دی

Rashid Saeed

Published

on

youtube in mobile

یوٹیوب میں ٹرینڈنگ ویڈیوز کے لیے مخصوص کیٹیگریز متعارف ‘ صارفین اپنی پسندیدہ کیٹگری میں جاکر مطلوبہ ویڈیو فوراً دیکھ سکیں۔

یوٹیوب کی جانب سے ٹرینڈنگ فیچر میں 5 اہم کیٹیگریز متعارف کروائی گئی ہیں، جن میں میوزک، لائیو، گیمنگ، نیوز اور موویز شامل ہیں۔

کیٹیگریز کی مدد سے اب اگر صارفین کو دنیا بھر کے حالات و واقعات جاننا ہیں تو وہ نیوز کیٹگری میں جا کر تازہ ترین صورتحال سے واقف ہوسکتے ہیں، اسی طرح وہ میوزک کیٹیگری اور دیگر کیٹیگریز کو بھی استعمال کرسکیں گے۔

مووی کیٹیگری میں وہ تمام ٹریلرز بھی دیکھے جا سکتے ہیں جو مقبول ہو رہے ہوں یا پھر نئے ریلیز کیے گئے ہوں، جبکہ لائیو ٹرینڈنگ کیٹیگری میں اْن تمام یوٹیوب چینلز کے پروگرام دیکھے جا سکتے ہیں جو براہ راست جاری ہوں۔

tranding features
Continue Reading
Advertisement
traffic police lahore challan copy
پاکستان2 گھنٹے ago

ٹریفک پولیس میدان میں ……..24 گھنٹوں میں 5315 چالان

asad umer
پاکستان2 گھنٹے ago

ابھی ایک ماہ ہوا ہے آگے دیکھیں ہوتا کیا ہے :اسد عمر

fawad chaudhry
پاکستان2 گھنٹے ago

پاکستان شہید برہان وانی کو فریڈم فائٹر سمجھتا ہے،فواد چوہدری

india
انٹرنیشنل2 گھنٹے ago

ہماچل پردیش میں طوفانی بارشیں، مختلف حادثات میں 8 افراد ہلاک

protest-against-indian-army-chief
پاکستان2 گھنٹے ago

بھارت کی دھمکیوں کیخلاف سوئی میں احتجاجی مظاہرے

harrasment
پاکستان3 گھنٹے ago

طالبات کو ہراساں کرنے والا کالج پروفیسر نوکری سے فارغ

kursheed shah
پاکستان3 گھنٹے ago

خورشید شاہ بھی نیب کی زد میں آ گئے ،تحقیقات شروع

john tarmal
انٹرنیشنل3 گھنٹے ago

دنیا میں سب سے زیادہ انتخابات میں حصہ لینے اور ہارنے کا عالمی اعزاز

chaman
پاکستان3 گھنٹے ago

25 سال سے جاری خون ریزی ختم کرنے کےلئے امن کی کوششوں کا آغاز

counsil
پاکستان3 گھنٹے ago

تحریک انصاف کی حکومت کا سابقہ حکومت کے راز کھولنے کا فیصلہ

eyes lens
صحت3 گھنٹے ago

لینز کا استعمال آپ کی آنکھوں کےلئے خطرناک

skin problems
صحت3 گھنٹے ago

جلدکی حفاظت کےلئے 5 گھریلو ٹوٹکے

sleeping time
صحت4 گھنٹے ago

وقت پر سونا اور بیدار ہونا اچھی صحت کےلئے موزوں

angelo methews
کھیل4 گھنٹے ago

ایشیا کپ میں ناقص کارکرگی:اینجلو میتھیوز کو کپتانی سے ہٹا دیا گیا

saleem malik
کھیل5 گھنٹے ago

بھارت سے شکست :سابق کپتان سلیم ملک نے ذمہ دار سرفراز کوقرار دیدیا

مقبول خبریں