Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

ٹیکنا لوجی

قدیم رنگ کون سا

Published

on

سائنسی جریدے پی این اے ایس میں شائع ہوئی ایک تحقیقی مقالے میں آسٹریلین نیشنل یونیورسٹی سے منسلک سائنس دان نور گوئینیلی انکشاف کیا ہے کہ دنیا میں سب سے قدیم رنگ ’تیز گلابی رنگ‘ ہے جو موریطانیہ کے صحرائے صحارا میں موجود ایک اعشاریہ ایک بلین سال پرانی چٹانوں کی گہرائی میں ایک سلیٹی پتھر کے نیچے موجود تھا جسے مائیکرو اسکوپ سے نظر آنے والے سائینو بیکٹیریا نے چھوڑا تھا۔ سائنس دان نور گوئینیلی نے اپنے پی ایچ ڈی کی ریسرچ کے دوران یہ ’تیز گلابی رنگ‘ دریافت کے بعد دعویٰ کیا کہ برائیٹ پنک حیاتیاتی رنگ کلوروفل کی مالیکیولی باقیات ہیں۔ یہ رنگ ایک قدیمی ناپید سمندر میں رہنے والے قدیمی فوٹو سینتھیٹک نامیاتی اجسام کی پیداوار ہے۔ سائنس دانوں نے اس رنگ کو حاصل کرنے کے لیے قدیم اجسام پر تحقیق کرنے سے پہلے اربوں سال پرانے چٹانی پتھروں کو توڑ کر اُن کا پاؤڈر حاصل کیا۔
سائنس دان نور گوئینیلی کا کہنا ہے کہ قدیمی باقیات سے اس امر کی تصدیق ہوجا تی ہے کہ اربوں سال پہلے سمندر میں فوڈ چین پر سائینو بیکٹیریا کا غلبہ تھا جس سے ثابت ہوتا ہے کہ اس وقت جانور کیوں موجود نہیں تھے۔ واضح رہے کہ صحرائے صحارا میں تیل نکالنے والی ایک کمپنی کو یہ قدیم چٹان ملی تھی جسے کمپنی نے یونیورسٹی بھیجا تھا تاکہ تحقیق کی جاسکے چنانچہ سائنس دان نور گوئینیلی نے اس چٹانی پتھر پر تحقیق شروع کی تھی۔

Advertisement

ٹیکنا لوجی

سورج کی روشنی سے بجلی بنانے کا سستا طریقہ

Published

on

science

سائنس دانوں نے سورج کی حرارت سے بجلی پیدا کرنے کے لیے شمسی (سولر) پینل کے بجائے سرامک شیٹس کے استعمال کا کامیاب تجربہ کیا ہے، اس طریقے میں لاگت بھی کم آتی ہے اور یہ نہایت محفوظ بھی ہے۔سائنسی جریدے کے مطابق امریکی یونیورسٹی پرڈیو کے ماہرین پر مشتمل ایک ٹیم نے ایک ایسا مادہ تیار کیا ہے جو شمسی توانائی کو حرارت میں تبدیل کرکے بجلی پیدا کرسکتا ہے۔

شمسی توانائی سے حرارت اور حرارت کو برقی توانائی میں تبدیل کرنے کے اس حیرت انگیز عمل کے لیے سائنس دانوں نے سرامک کو استعمال کیا ہے اور اس عمل میں بہت کم لاگت آتی ہے ساتھ ہی یہ ماحول دوست بھی ہے۔سائنس دانوں کا کہنا ہے کہ شمسی توانائی کو حرارتی شکل میں جمع کرنے میں بہت کم لاگت آتی ہے جب کہ سولر پینل میں یہی عمل بیٹریوں سے کیا جاتا ہے اور بڑے پیمانے پر استعمال کے لیے ٹربائن کا استعمال بھی کیا جاتا ہے جو کہ کافی مہنگا پڑتا ہے۔

سائنس دانوں نے سولر پینل سے چھن کر جمع ہونے والی کرنوں کو حرارت میں تبدیل کرنے کے عمل کے بعد اسے برقی توانائی میں تبدیل کرنے کے لیے بیٹری یا ٹربائن کے بجائے خصوصی طور پر تیار کردہ سرامک کی شیٹس کو استعمال کیا ہے جس سے حرارتی توانائی بآسانی برقی توانائی میں تبدیل ہوجاتی ہے۔

Continue Reading

ٹیکنا لوجی

پانی سے کچرا صاف کرنے والا روبوٹ

Published

on

water litter clean in china

چینی طالب علموں نے تالاب، جھیل اور دیگر آبی ذخائر صاف  کرنے والا ایک جدید روبوٹ بنایا ہے جو انسانی صلاحیت سے 7 گنا زائد تیزی سے جھیل کی صفائی کرتا ہے اور خرچ بھی 70 فیصد تک ہوتا ہے۔روبوٹ کو ’اورکا‘ کا نام دیا گیا ہے۔ یہ خودکار انداز میں جھیل یا تالاب صاف کرتا رہتا ہے۔ اس عمل کی باقاعدہ نگرانی کرتے ہوئے یہ پورے عمل کی تصاویر بھی بھیجتا رہتا ہے۔ اس کی تیزی اور صلاحیت انسانی پہنچ سے بھی باہر ہے۔ ’اورکا‘ کی سب سے اہم بات اس کی تیزی ہے کیونکہ یہ بہت تیزی سے پانی کی سطح سے کچرا اور گند صاف کرتا رہتا ہے۔

اورکا روبوٹ کی کل لمبائی 1.2 میٹر اور چوڑائی 0.8 میٹر ہے۔ 15 کلو گرام وزنی صفائی کرنے والے اس روبوٹ کو اس طرح ڈیزائن کیا گیا ہے کہ اسے کم مزاحمت کا سامنا ہو اور ہموار انداز میں آگے بڑھ سکے۔ کشتی نما روبوٹ کا عرشہ بہت مضبوط ہے جو پانی کے تھپیڑوں کو برداشت کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ اس کے سامنے کا لمبا بازو پانی پر تیرتا کوڑا جمع کرکے اندر لگے کچرا دان تک پہنچاتا ہے۔

Continue Reading

ٹیکنا لوجی

صارفین کیلئے خوشخبری۔۔۔ نیا آئی پیڈ اور میک کمپیوٹر تیار

Rashid Saeed

Published

on

apple ipades and make computer

مقبول ٹیکنالوجی کمپنی اپیل کی صارفین کے لیے ایک اور خوشخبری ، رواں ماہ میں نئے آئی پیڈز اور میک کمپیوٹر متعارف کرانے کا اعلان کر دیا ۔

تفصیلات کے مطابق ایک رپورٹ کے مطابق ایپل کمپنی نے نیویارک کے شہریبروک لین میں 30 اکتوبر کو ایک تقریب کا اہتمام کیا ہے جس میں ایپل اپنی چند نئی ڈیوائسز متعارف کروائے گا ان ڈیوائسزمیں آئی پیڈز اور میک کمپیوٹرز کو بھی پہلے سے زیادہ جدید ٹیکنالوجی کے ساتھ پیش کیا جائے گا جس میں اضافی فیچرز بھی دستیاب ہوں گے۔

یاد رہے کہ ٹیکنالوجی کمپنی ایپل نے گزشتہ ماہ آئی فون ایکس ایس، آئی فون ایکس ایس میکس، آئی فون ایکس آر اور ایپل واچ سیریز 4 متعارف کیے تھے جن میں نت نئے فیچرز بھی شامل کیے تھے۔

اپیل کمپنی اس مرتبہ آئی پیڈ کے دو ورڑن پیش کرے گا جن میں ایک 11 انچ اور ریڈیزائن 12 انچ سے زیادہ متوقع ہیں۔ آئی پیڈز کے دونوں ورڑنز میں فیس آئی ڈی فیچر شامل ہونے کا امکان ہے جبکہ لائٹنگ پورٹ کے بجائے یو ایس بی سی پورٹ مہیا کیا جائے گا۔

Continue Reading
Advertisement
serfraz ahmad
کھیل4 منٹ ago

مداحوں کیلئے خوشخبری۔۔۔ ٹیم میں واپسی کیلئے پرعزم

Naveed mukhtar
پاکستان10 منٹ ago

صدر مملکت سے الوداعی ملاقات، نیک تمناؤں کا اظہار

virat kohli
کھیل12 منٹ ago

مداحوں کیلئے بری خبر۔۔۔ ریٹائر منٹ کا عندیہ دیدیا

siraj ul haq
پاکستان23 منٹ ago

60 روزہ کارکردگی ‘ عمران حکومت پر شدید تنقید

opposition
پاکستان30 منٹ ago

حکومت کا تختہ الٹنے کی تیاریاں شروع، اپوزیشن نے بڑا فیصلہ کرلیا

Sheikh Rasheed
پاکستان41 منٹ ago

ہمیں جہیزمیں سابق حکومتوں نے ادائیگی کیلئے کیا دیا؟

Kinza case
پاکستان52 منٹ ago

تشدد ثابت ہوگیا، ملزم کو جیل نہ ہوئی

Fiaz ul Hassan chohan
پاکستان58 منٹ ago

آصف زرداری پر شدید تنقید، نصیحت کرنا چھوڑ دیں

Nepra electricity
پاکستان1 گھنٹہ ago

عوام کیلئے خوشخبری۔۔۔ بجلی کی قیمتوں میں اضافہ مؤخر

Imran ismail
پاکستان1 گھنٹہ ago

غریبوں کے لیے خوشخبری، افتتاح کردیاگیا

fawad chaudhry
پاکستان1 گھنٹہ ago

مقبوضہ کشمیر میں بھارتی جارحیت، اقوام متحدہ پر شدید تنقید

Chief Justice of Pakistan
پاکستان1 گھنٹہ ago

چیف جسٹس نے اپنے دل کی بات کہہ دی، کاش۔۔۔۔

Fawad Hassan fawad
پاکستان2 گھنٹے ago

ملزم کا ہسپتال میں طبی معائنہ

Lion killed
انٹرنیشنل2 گھنٹے ago

8 سال بعد 3 بچوں کے باپ کو مار ڈالا

Imran khan
پاکستان2 گھنٹے ago

افسران کو ترقی دینے کا معاملہ، وزیر اعظم نے اجلاس طلب کرلیا

مقبول خبریں