Khouj English Advertising Privacy Policy Contact Us
Connect with us

ٹیکنا لوجی

گھر بیٹری میں تبدیل

Rashid Saeed

Published

on

اب مکان یا عمارت کو ایک بہت بڑی بیٹری میں بدلا جاسکتا ہے۔ کمپوزٹ سٹرکچر نامی جرنل میں شائع تحقیق کے مطابق تعمیراتی انجینئرز نے اس کے لیے ایک خاص قسم کا کنکریٹ بنایا ہے جو گرمیوں میں جمع شدہ توانائی کو سردی یا ضرورت کے وقت استعمال کے قابل بناتا ہے ماہرین نے کنکریٹ میں پوٹاشیئم آئن شامل کیا ہے جو ہر دیوار بلکہ ہر اینٹ کو ایک غیر روایتی توانائی گھر میں تبدیل کردیتا ہے۔

Advertisement

ٹیکنا لوجی

سورج کی روشنی سے بجلی بنانے کا سستا طریقہ

Published

on

science

سائنس دانوں نے سورج کی حرارت سے بجلی پیدا کرنے کے لیے شمسی (سولر) پینل کے بجائے سرامک شیٹس کے استعمال کا کامیاب تجربہ کیا ہے، اس طریقے میں لاگت بھی کم آتی ہے اور یہ نہایت محفوظ بھی ہے۔سائنسی جریدے کے مطابق امریکی یونیورسٹی پرڈیو کے ماہرین پر مشتمل ایک ٹیم نے ایک ایسا مادہ تیار کیا ہے جو شمسی توانائی کو حرارت میں تبدیل کرکے بجلی پیدا کرسکتا ہے۔

شمسی توانائی سے حرارت اور حرارت کو برقی توانائی میں تبدیل کرنے کے اس حیرت انگیز عمل کے لیے سائنس دانوں نے سرامک کو استعمال کیا ہے اور اس عمل میں بہت کم لاگت آتی ہے ساتھ ہی یہ ماحول دوست بھی ہے۔سائنس دانوں کا کہنا ہے کہ شمسی توانائی کو حرارتی شکل میں جمع کرنے میں بہت کم لاگت آتی ہے جب کہ سولر پینل میں یہی عمل بیٹریوں سے کیا جاتا ہے اور بڑے پیمانے پر استعمال کے لیے ٹربائن کا استعمال بھی کیا جاتا ہے جو کہ کافی مہنگا پڑتا ہے۔

سائنس دانوں نے سولر پینل سے چھن کر جمع ہونے والی کرنوں کو حرارت میں تبدیل کرنے کے عمل کے بعد اسے برقی توانائی میں تبدیل کرنے کے لیے بیٹری یا ٹربائن کے بجائے خصوصی طور پر تیار کردہ سرامک کی شیٹس کو استعمال کیا ہے جس سے حرارتی توانائی بآسانی برقی توانائی میں تبدیل ہوجاتی ہے۔

Continue Reading

ٹیکنا لوجی

پانی سے کچرا صاف کرنے والا روبوٹ

Published

on

water litter clean in china

چینی طالب علموں نے تالاب، جھیل اور دیگر آبی ذخائر صاف  کرنے والا ایک جدید روبوٹ بنایا ہے جو انسانی صلاحیت سے 7 گنا زائد تیزی سے جھیل کی صفائی کرتا ہے اور خرچ بھی 70 فیصد تک ہوتا ہے۔روبوٹ کو ’اورکا‘ کا نام دیا گیا ہے۔ یہ خودکار انداز میں جھیل یا تالاب صاف کرتا رہتا ہے۔ اس عمل کی باقاعدہ نگرانی کرتے ہوئے یہ پورے عمل کی تصاویر بھی بھیجتا رہتا ہے۔ اس کی تیزی اور صلاحیت انسانی پہنچ سے بھی باہر ہے۔ ’اورکا‘ کی سب سے اہم بات اس کی تیزی ہے کیونکہ یہ بہت تیزی سے پانی کی سطح سے کچرا اور گند صاف کرتا رہتا ہے۔

اورکا روبوٹ کی کل لمبائی 1.2 میٹر اور چوڑائی 0.8 میٹر ہے۔ 15 کلو گرام وزنی صفائی کرنے والے اس روبوٹ کو اس طرح ڈیزائن کیا گیا ہے کہ اسے کم مزاحمت کا سامنا ہو اور ہموار انداز میں آگے بڑھ سکے۔ کشتی نما روبوٹ کا عرشہ بہت مضبوط ہے جو پانی کے تھپیڑوں کو برداشت کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ اس کے سامنے کا لمبا بازو پانی پر تیرتا کوڑا جمع کرکے اندر لگے کچرا دان تک پہنچاتا ہے۔

Continue Reading

ٹیکنا لوجی

صارفین کیلئے خوشخبری۔۔۔ نیا آئی پیڈ اور میک کمپیوٹر تیار

Rashid Saeed

Published

on

apple ipades and make computer

مقبول ٹیکنالوجی کمپنی اپیل کی صارفین کے لیے ایک اور خوشخبری ، رواں ماہ میں نئے آئی پیڈز اور میک کمپیوٹر متعارف کرانے کا اعلان کر دیا ۔

تفصیلات کے مطابق ایک رپورٹ کے مطابق ایپل کمپنی نے نیویارک کے شہریبروک لین میں 30 اکتوبر کو ایک تقریب کا اہتمام کیا ہے جس میں ایپل اپنی چند نئی ڈیوائسز متعارف کروائے گا ان ڈیوائسزمیں آئی پیڈز اور میک کمپیوٹرز کو بھی پہلے سے زیادہ جدید ٹیکنالوجی کے ساتھ پیش کیا جائے گا جس میں اضافی فیچرز بھی دستیاب ہوں گے۔

یاد رہے کہ ٹیکنالوجی کمپنی ایپل نے گزشتہ ماہ آئی فون ایکس ایس، آئی فون ایکس ایس میکس، آئی فون ایکس آر اور ایپل واچ سیریز 4 متعارف کیے تھے جن میں نت نئے فیچرز بھی شامل کیے تھے۔

اپیل کمپنی اس مرتبہ آئی پیڈ کے دو ورڑن پیش کرے گا جن میں ایک 11 انچ اور ریڈیزائن 12 انچ سے زیادہ متوقع ہیں۔ آئی پیڈز کے دونوں ورڑنز میں فیس آئی ڈی فیچر شامل ہونے کا امکان ہے جبکہ لائٹنگ پورٹ کے بجائے یو ایس بی سی پورٹ مہیا کیا جائے گا۔

Continue Reading
Advertisement

مقبول خبریں